SSブログ

覚醒(Arousal)

2DSCN0334.jpg

あの人が泣いている。

私は立ち尽くす。

君が笑っている。

私はうずくまる。

奴が尻尾を振る。

私は一緒に行く。

彼方から音信。

私は踵を返す。

深夜の告白。

私は彷徨う。

海からの風。

私は歩く。

大樹の陰。

私は眠る。

故郷の川。

私は泥酔。

日常の中。

私は独白。

涙で覚醒したのだが、
どの夢なのかは忘却。

喪失感だけがリアル。
現実は水の中の様で。

 

「人間」
 by 銀杏BOYZ

http://www.youtube.com/watch?v=H4MbbNam7lk

"Human being"
 by Ginnan BOYZ

 


Someone is crying.

I remain standing.

You are smiling.

I crouch down.

My dog who has gone wags his tail.

I go together.

Correspondence from far away.

I return my step.

Confession in the midnight.

I wander.

Wind from the ocean.

I walk.

Shade of a big tree.

I sleep.

River of my hometown.

I get dead drunken.

In daily life.

I make a monologue.

I awoke with tears,
but forgot which dream it was.

Only lostness is real.
The reality is a state in the water.


nice!(1)  コメント(0) 
共通テーマ:blog

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。